Az alábbi sorok a T-Online segélyvonalára beérkezett arany köpések gyűjteményéből adnak némi ízelítőt!
Ügyfél: "Kattintok a csatlakozási ikonra. Feljön az ablak, és sohasem tudok felcsatlakozni, pedig mindig a Mégse gombra kattintok."
Helpdesk: "Magyar nyelvű a program?" Ügyfél: "Nem tudom."
Helpdesk: "Mit írt be az email címhez?" Ügyfél: "1023 Budapest!"
Helpdesk: "Milyen Windowsa van?" Ügyfél: "Mindjárt lehasalok és megnézem."
Helpdesk: "Menjünk be a Sajátgép-be." Ügyfél: "Jaj, de ez nem az én gépem..."
Ügyfél: "Az a problémám, hogy már beszéltem Önökkel korábban is."
Ügyfél: "Tudna nekem segíteni, hogy fel tudjak telepedni?"
Helpdesk: "Milyen modemje van?" Ügyfél: "Jó!"
Helpdesk: "Analóg vagy ISDN?" Ügyfél: "Laptop."
Helpdesk: "Mi a jelszava?" Ügyfél: "A jelszavam? Hát volt egy jelszó, mikor úttörő voltam, de már nem emlékszem rá..."
Ügyfél(Nő): "Aszt mondja nekem ez az Outlook Varázsló, hogy én vagyok a Tóth Béla!"
Helpdesk: "Milyen levelező programja van?" Ügyfél: "Kitekintő Gyorsvonat." Helpdesk: "Az meg miféle?" Ügyfél: "Hát az Outlook Express."
Ügyfél: "Itt alul megjelent két emberke ikonban..." Helpdesk: "Igen az az MSN messenger, az Outlook Express indítja el magától!" Ügyfél: "Tőlem?!"
Ügyfél: "Jesszusom! Beszippantotta a CD-t!!!"
Ügyfél: "Az Enter-t ütni kell vagy írni?"
Ügyfél: "Start gomb csak az irodai Windowsokon van, de nekem otthoni van!"
Ügyfél: "Most nyertem egy Netquicket és azt szeretném megkérdezni, hogy a 25 órát 1 nap alatt kell elhasználni?"
Helpdesk: "Most nyomja meg az OK-ét!" Ügyfél: "de itt nincs OK gomb..." Helpdesk: "DE, lennie kell." Ügyfél: "!de nincs, kétszer is megnéztem!!!" Helpdesk: "Rendben, akkor mit lát a képernyőn?" Ügyfél: "Jaaa, ott..."
Ügyfél: "Nem tudom a lemezt kivenni a meghajtóból. Hotline: "Próbálta a kiadó gombot megnyomni? Ügyfél: "Igen, de teljesen beragadt. Hotline: "Ez rosszul hangzik. Felírom az adatait... Ügyfél: "Várjon csak... Most látom, hogy nem is raktam be a lemezt, itt van az asztalomon..."
Hotline: "Kattintson a "Sajátgép" ikonra. Ügyfél: "A magáéra, vagy az enyémre?
Ügyfél: Nem tudok nyomtatni. Hotline: Kattintson a Start gombra és... Ügyfél: Figyelj cimbora, ne kezdj nekem ilyen szakszöveget nyomatni, nem vagyok Bill Gates, a francba!
Ügyfél: "Amikor nyomtatni próbálok, állandóan azt mondja a gép, hogy nem találja a nyomtatót. Már többször odaraktam a monitor elé, de még így sem találja..."
Ügyfél: "A nyomtatóm nem nyomtatja ki a piros színt." Hotline: "Színes nyomtatója van?" Ügyfél: "Nem."
Hotline: "És most mit lát a monitorán?" Ügyfél: "Egy kis plüssmacit, amit a barátom vett a plázában."
Hotline: A jelszava kis "a" mint alma, nagy "V" mint Viktor, 7... Ügyfél: A 7 az kicsi, vagy nagy?
Ügyfél: Nem tudok csatlakozni az Internetre. Hotline: Biztos, hogy a jó jelszót használta? Ügyfél: Biztos, láttam, amint a kollégám is ezt adta meg. Hotline: És mi volt ez a jelszó? Ügyfél: Öt csillag.
Ügyfél: Nagy problémám van. Egy barátom feltelepített egy képernyővédőt, de ahányszor megmozdítom az egeret, mindig eltűnik.
Ügyfél: Az első email-emet szeretném megírni. Hotline: És mi a probléma? Ügyfél: Megtaláltam az "a" betű t, de hogyan tudom a karikát köré rajzolni?